Nasi Metodycy

Skuteczne nauczanie to takie, w którym rozwija się uczeń i nauczyciel. Dlatego skupiamy się poza dydaktyką na rozwoju naszych lektorów. Wierzymy, że każdy potencjał ma ogromny wpływ na rozwój firmy dlatego stworzyliśmy transparentną ścieżkę kariery.

OPIEKUN METODY TE

Opiekun Metody Teddy Eddie to rola dla lektora, który doskonale pozna metodę Teddy Eddie w swojej szkole językowej. Opiekun Metody szkoli nowych lektorów z metody Teddy Eddie i jest dla nich wsparciem merytorycznym.

TELS

Teddy Eddie Lesson Supervisor – jako TELS dołączysz do zespołu metodycznego Edu Bears. W tej roli będziesz wspierał nowych lektorów podczas pierwszych zajęć z metodą Teddy Eddie. TELS to rola o zasięgu ogólnopolskim i z możliwością dodatkowych zarobków.

TETT

Teddy Eddie Teacher Trainer: jako TETT dołączysz do zespołu metodycznego Edu Bears. W tej roli poprowadzisz ogólnopolskie szkolenia i będziesz wspierał nowych lektorów Akredytowanych Centrów Metody Teddy Eddie, a mamy już ponad 150 placówek w całej Polsce.

SELS i SETT

Savvy Ed Lesson Supervisor i Savvy Ed Teacher Trainer: jako SELS i SETT dołączysz do zespołu metodycznego Edu Bears. W tej roli poprowadzisz ogólnopolskie szkolenia i będziesz wspierał nowych lektorów Akredytowanych Centrów Metody Savvy Ed, a mamy już ponad 50 placówek w całej Polsce.

Poznaj naszych Metodyków

Ola Komada, Dyrektor Metodyczny Edu Bears– Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego, lektor, a następnie dyrektor metodyczny w sieci szkół językowych CLAN na Górnym Śląsku, rocznie miała pod opieką kilkudziesięciu lektorów i kilkuset klientów.

Z jej pasji do uczenia maluszków powstała praktyczna strona metody nauczania języka angielskiego dla dzieci – Teddy Eddie, nominowanej do nagrody ELTons za innowacyjność. Jest dyrektorem metodycznym firmy Edu Bears, gdzie pilnuje stałego rozwoju firmy, we wszystkich kierunkach.

Od kilku lat zaangażowana jest w nowy projekt – metodę Savvy Ed, unikatowy kurs dla zaawansowanych językowo dzieci w wieku 7-10 lat. Ma bardzo praktyczne podejście do zawodu lektora, sporo wymaga od uczniów, ale też od siebie. Z racji nadmiaru obowiązków stawia na nauczanie systemowe, które pozwala zredukować czas przygotowania do zajęć, przy jednoczesnym uzyskiwaniu naprawdę dobrych efektów. Prywatnie jest mamą dwójki dzieci – Zuzi (10) i Emila (5) i z wielką fascynacją obserwuje również ich postępy językowe.

 

Diana Kubica, Dyrektor Metodyczny Edu Bears– Polonistka i anglistka. Właścicielka szkół angielskiego CLAN CITY, Centrum Egzaminacyjnego Cambridge English oraz Centrum Badań i Rozwoju Edukacji Językowej, w którym powstają innowacyjne programy i metody nauczania.

Współautorka metody TEDDY EDDIE, która otrzymała z ramienia British Council nominację do międzynarodowej nagrody ELTons. Autorka ambitnej metody SAVVY ED dla starszych dzieci. Współwłaścicielka firmy edukacyjnej EduBears sp. z o.o.

Metodyka nauczania to coś, co zna i kocha, a biznes, to to, czego potrzebuje i czego wciąż się uczy. Za najpotrzebniejsze, a zarazem najtrudniejsze w pracy uważa zarządzanie zasobami ludzkimi i wdrażanie rozwiązań systemowych.

Prywatnie mama nastolatka, na którym nieustannie testuje swoje pomysły dydaktyczne. Pasjonatka zwiedzania, literatury o krajach arabskich i seriali telewizyjnych. Hobbistycznie uprawia taniec towarzyski.

Bogna Śmieja, Metodyk Edu Bears– odpowiada zarówno za szkolenie lektorów Teddy Eddie, jak i przyszłych szkoleniowców metody Teddy Eddie, w tym ekipy Lesson Supervisors.

Prowadzi ponad sto hospitacji on-line rocznie. Nauczaniem dzieci zajmuje się od szesnastu lat. Jej pasją jest metodyka, którą rozumie jako ciągłe poszukiwanie doskonałości w nauczaniu, poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak uczyć skuteczniej? co ulepszyć w sobie, żeby skorzystali uczniowie? jak kierować i zarządzać grupą?

Wie, że inspiracje do skutecznego nauczania można znaleźć wszędzie – u swoich dzieci, uczniów, na kursach i szkoleniach, ale także poza obszarem edukacji. Poszukiwania zaprowadziły ją m.in. na rok do szkoły St. Catherine’s Montessori School w USA, gdzie mogła poznać metodę M. Montessori w praktyce, oraz na liczne kursy, np. Making the Most of a Coursebook (Pilgrims – Canturbury, UK) czy Practical ICT Tools for Language Teaching (ETI, Malta).

 

Poznaj nasz zespół metodyczny TETT i TELS

Ewelina Dagiel-Surmańska, Teddy Eddie Teacher Trainer – Założycielka szkoły języka angielskiego What’s up?, muzyk i pedagog z zamiłowania i wykształcenia, a prywatnie mama trójki dzieci Weroniki, Małgosi oraz Kuby.

Ukończyła Filologię Angielską na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studia podyplomowe zintegrowanej wczesnej edukacji na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Ogromny wpływ na jej pracę pedagogiczną ma wykształcenie muzyczne. Jako absolwentka Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st w Olsztynie, w klasie skrzypiec oraz altówki, zwraca szczególną uwagę na melodię języka.

W roku 2015 ukończyła półroczny kurs ’Porozumienia bez przemocy’, której autorem jest dr Marshall B. Rosenberg i od tamtej pory jest entuzjastką kształtowania procesu edukacyjnego, rozwiązywania konfliktów w życiu prywatnym oraz zawodowych oraz poszukiwania strategii działania w oparciu o ten model komunikacji.

Z ogromnym zaangażowaniem i entuzjazmem wprowadziła w swojej szkole zarówno metodę Teddy Eddie, jak i Savvy Ed. W 2016 roku utworzyła pierwsze niezależne centrum szkoleniowe Teddy Eddie oraz dołączyła do ekipy Lesson Supervisors, a co się z tym wiąże szkoli przyszłych lektorów tej metody, prowadzi hospitacje on-line oraz sesje podczas konferencji organizowanych przez firmę Edu Bears.

 

Sonja Górniak, Teddy Eddie Lesson Supervisor – Absolwentka Iberystyki na Uniwersytecie Warszawskim. Była kursantką na Uniwersytecie w Cambrigde, tam też zdobyła dyplom Proficiency.

Uczy od trzeciego roku życia, najpierw usadzane w rzędzie zabawki przed wyimaginowaną tablicą, a od 17 lat prawdziwych słuchaczy. Przez lata specjalizowała się w kursach in-company, a zupełnym przypadkiem sześć lat temu zaczęła uczyć dzieci, i okazało się, że pokochała to całym sercem.

Związana z metodą Teddy Eddie od lat trzech, a z jego starszym bratem Savvy Edem od 2016 r.

Pracuje jako teacher trainer w szkole językowej i Lesson Supervisor metody Teddy Eddie. Ogromną przyjemność sprawia jej patrzenie jak lektorzy rozwijają skrzydła. Stawia sobie za cel wzmacnianie i pogłębianie mocnych stron nauczycieli, którymi się opiekuje.

Nieustannie szkoli się i rozwija, obecnie kończy kurs tworzenia materiałów dydaktycznych. Jest pasjonatką nowoczesnych metod i trendów w nauczaniu (e-learning, online, nauczanie przyjazne mózgowi, TPR), ale nie lekceważy tradycyjnej, sprawdzonej metodyki. Stawia na jakość, komunikację i osiąganie zarówno krótko- jak i długofalowych celów swoich uczniów.

Ewa Zawieracz-Karasińska, Teddy Eddie Lesson Supervisor – Absolwentka NKJO w Gliwicach oraz Wyższej Szkoły Lingwistycznej w Częstochowie.

Prywatnie mama dwóch synów, którzy od początku są wtajemniczani w świat Misia Eddiego. Swoją przygodę z metodą Teddy Eddie rozpoczęła w 2011 na stanowisku Opiekun Metody w jednym z Akredytowanych Centrów.

W swojej praktyce zawodowej posiada prowadzenie kilkudziesięciu grup Teddy Eddie, grup Savvy Ed, juniorów oraz licealistów. W swojej pracy stawia na dynamikę zajęć oraz budowanie pewności siebie u uczniów w używaniu języka angielskiego. Współpracuje z Edu Bears na stanowisku Teddy Eddie Lesson Supervisor. Przygotowuje lektorów do roli Opiekuna Metody Teddy Eddie oraz prowadzi hospitacje on-line. W lektorach stara się zaszczepić miłość do Teddigo Eddiego oraz radość z prowadzenia zajęć tak, aby nauczanie było jeszcze bardziej efektywne.

 

Magdalena Szuber,  Teddy Eddie Lesson Supervisor– Dyrektor metodyczny i właściciel szkoły języka angielskiego dla dzieci iSpeak, partnera Premium Teddy Eddie. Absolwentka wydziału psychologii Uniwersytetu SWPS oraz anglistyki w NKJO i IFA we Wrocławiu. Nauczaniem zajmuje się od dziesięciu lat.

Metodyka to dla niej pojęcie łączące pasję i praktyczne, systemowe rozwiązania: jak pokierować grupą aby zaangażować wszystkich uczniów? jak zwiększyć czas na produkcję językową? jak zminimalizować rolą nauczyciela na zajęciach i rozwijać autonomię w uczniach? Inspiracje czerpie od swoich małych kursantów, obserwując ich zainteresowania, potrzeby i możliwości.

Jako absolwentka Akademii Trenera Talentów PTI postrzega budowanie relacji, wspieranie i rozwijanie potencjału uczniów i lektorów jako kluczowe narzędzia do sukcesu w edukacji.

W swojej szkole od lat zajmuje się wdrożeniem, szkoleniem i wspieraniem lektorów zarówno w warsztacie metodycznym jak i komunikacji z uczniem i rodzice.

Współpraca z Edu Bears jako Teddy Eddie Lesson Supervisor przynosi jej wiele satysfakcji i radości w poznawaniu nowych ludzi i dzieleniu się własnym doświadczeniem.

 

Dołącz do Nas