DLA WŁAŚCICIELI / MANAGERÓW

PIĄTEK 27.08.2021
10:00 – 10:50

ALEKSANDRA KOMADA: BOOST your team spirit! Jak przygotować kadrę na wrzesień, zainspirować, zmotywować i mądrze kontrolować.

Podczas mojej sesji przeanalizujemy różne stanowiska w szkole językowej pod kątem ich roli we wrześniu oraz naszą rolę jako szefów, liderów. Co możemy, a co powinniśmy zrobić aby motywować i dbać o utrzymanie dobrej energii oraz ducha współpracy w tym najtrudniejszym dla szkół językowych miesiącu. Dostaniesz gotowe rozwiązania i checklisty, tak, aby zacząć działać od ręki!

11:00 – 11:50

MAGDALENA BLOCHOWSKA: BOOST your last promo! Ostatnia prosta w czasie zapisów.

Wrzesień to moment na wyłuskanie z siebie i swojego zespołu maksymalnej promocyjnej energii! Czas na włączenie przycisku NITRO (albo BOOST) w aucie, które pędzi wprost do realizacji celu zapisowego! Często zastanawiamy się nad tym, czy wziąć udział w dwóch czy dziesięciu festynach? Inwestować w posty sponsorowane? Skupić się na nowych czy kontynuujących klientach? Podczas sesji odpowiem na te i podobne pytania. Zastanowimy się nad działaniami reklamowymi zwiększającymi zainteresowanie ofertą Twojej szkoły, które będzie można wdrożyć już od poniedziałku!

12:00 – 12:50

ADAM JAŃCZAK & BŁAŻEJ CEGLARSKI: Find out about 3 ways on how to BOOST your online visuality, czyli spraw, aby Twoja Szkoła była dobrze widoczna w Internecie.

Oprócz poprawnie oznakowanej siedziby szkoły, niezwykle ważnym jest, aby nasz biznes był dobrze widoczny w Internecie, co stało się jeszcze bardziej istotne w dobie świata „online”. Podczas naszej sesji pokażemy Ci, jakie elementy koniecznie powinny znaleźć się na stronie internetowej Twojej firmy oraz jakie treści publikować na Twoim fanpage’u, aby był on lepszy niż konkurencji. Ponadto, pomożemy Ci upewnić się, czy Twoja szkoła na pewno posiada poprawnie uzupełnioną wizytówkę na mapach Google’a.

13:00 – 13:50

HANNA JOPKIEWICZ & MAGDALENA BLOCHOWSKA: BOOST your confidence&communication. Studia przypadków rozwiewania wątpliwości klientów podczas zapisów.

„A co jak dziecko nie będzie chciało chodzić na angielski?”, „Nie znamy jeszcze planu w szkole.”, „Moja córka jest jeszcze chyba za mała na tego typu zajęcia?”. To tylko kilka przykładowych pytań, jakie zadają klienci podczas zapisów. Sesja będzie miała formę scenek, podczas których zmierzymy się z klienckimi wątpliwościami. Przykłady zaczerpniemy wprost od Was!

DLA LEKTORÓW / METODYKÓW

PIĄTEK 27.08.2021
10:00 – 10:50

BOGNA ŚMIEJA: BOOST rapport with your students’ parents! – czyli jak budować i podtrzymywać relację pomiędzy lektorem a rodzicami.

Czy zdarzyło Ci się czuć napięcie myśląc o kontakcie z rodzicami uczniów? Przed 2-minutówką, lekcją pokazową na koniec roku, planowaną rozmową z rodzicem, a może po prostu wiedząc, że spotkacie się na korytarzu szkoły językowej? Wiemy, że mamy dwóch klientów, ale większości z nas kontakt z dziećmi wydaje się czymś łatwiejszym, bardziej naturalnym i związanym z mniejszym stresem niż kontakt z tym drugim, „dużym”. A zdajemy sobie przecież sprawę, że kluczem do sukcesu szkoły językowej oferującej kursy dla dzieci jest między innymi dobry kontakt z rodzicami. Jak o niego zadbać, jak go odczarować, jak zadbać o potrzeby rodzica nie dając sobie z drugiej strony „wejść na głowę”? W trakcie tej sesji znajdziesz odpowiedzi na powyższe pytania. Zapraszam!

11:00 – 11:50 

EWA ZAWIERACZ-KARASIŃSKA: How to BOOST your first impression! – czyli o tym, że pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz.

Podczas mojej sesji dostaniesz wskazówki jak przygotować się do pierwszych zajęć i stworzyć bazę do budowania relacji z uczniami. Otrzymasz pomysły na icebreakers dla młodszych i starszych uczniów. Ujarzmimy pierwszy kontakt z rodzicami i przećwiczymy swoje pierwsze wystąpienie. Dzięki tej sesji zrobisz piorunujące, ale w najlepszym znaczeniu tego słowa, wrażenie!

12:00 – 12:50 

SONJA GÓRNIAK: PREP BOOST, czyli jak przygotować się na pierwszą (i kolejne!) lekcje.

Jedną z wielokrotnie podkreślanych zalet metod Teddy Eddie i Savvy Ed jest to, że lektor nie musi spędzać długich godzin na przygotowaniach. Ale warto wypracować sobie pewien system, który sprawi, że będziemy gotowi do lekcji w ekspresowym tempie, i nigdy niczego nie zapomnimy. W czasie tej sesji podzielę się z początkującymi lektorami trickami na okiełznanie zarówno dużego, jak i małego misia. Zajrzymy razem do pudeł, na chmurę i do książki nauczyciela. Innymi słowy, zadbamy o wszystko, o co – poza oczywiście ułożeniem samego przebiegu lekcji – lektor zadbać powinien. Serdecznie zapraszam.

13:00 – 13:50

AGNIESZKA MATONIA: How to BOOST your lesson with flying colours? Color coding podczas planowania lekcji Teddy Eddie.

Wszyscy wiemy, że nasi uczniowie powinni się komunikować podczas lekcji. Co więcej, my lektorzy bardzo CHCEMY, żeby się komunikowali. Jednak co zrobić jeśli jesteśmy control freak’ami i/lub nasi uczniowie nie są zbyt chętni do mówienia na lekcji w języku angielskim? Takie lekcje, gdzie mówi głównie lektor są szare, jednak kiedy zaczynają odzywać się dzieci, nagle pojawiają się kolory i dzieje się magia. Podczas mojej sesji, przyjrzymy się planowaniu lekcji w taki sposób, aby zarezerwować czas na produkcję językową uczniów. Pokażę Wam gry, które dodadzą trochę kolorów do Waszych lekcji, ponieważ to Wasi uczniowie będą mówić, a nie Wy. Będziemy bazowali na prawdziwych planach lekcji i pokażę Wam, jak zadbać o to, aby podczas lekcji to uczniowie dużo mówili a nie Wy – lektorzy. Pamiętajcie więc, by mieć pod ręką kolorowe mazaki!