Kod PIN nie działa - komunikat "niepoprawne dane".

Prosimy upewnić się, czy na pewno wpisywane są właściwe, tegoroczne dane: adres e-mail bez literówki i pin z odpowiednio wpisanymi dużymi i małymi literami (najlepiej skopiować i wkleić mail i pin).

Prosimy też upewnić się, czy pobrana została właściwa wersja aplikacji – w treści maila znajdą Państwo nazwę właściwego poziomu = aplikacji (ABC, School, Standard, Play, Mini).

Dostęp do Placu Zabaw przyznawany jest tylko dla kursantów Teddy Eddie, tylko na rok szkolny, w którym dziecko uczęszcza na zajęcia. Dane dostępowe z ubiegłego roku szkolnego nie będą więc działać.

 

Kod PIN nie działa - komunikat "inny poziom Teddy Eddie"

Oznacza to, że została pobrana niewłaściwa aplikacja – w treści maila z zaproszeniem do Placu Zabaw, znajdą Państwo nazwę odpowiedniej aplikacji:

  • School, ABC, Standard, wraz z podaniem koloru (Red – czerwona, Blue – niebieska, Yellow – żółta)
  • Play (aplikacja zielona),
  • Mini (aplikacja pomarańczowa).

 

Plac Zabaw nie chce się uruchomić na przeglądarce (w komputerze).

Do działania Placu Zabaw niezbędne jest połączenie z internetem. W pierwszej kolejności sprawdź więc czy łącze jest aktywne, czy sygnał jest wystarczająco silny.

Jeśli zamiast normalnego widoku Placu Zabaw wczytuje się błąd lub tylko część elementów, warto wczytać stronę ponownie (odświeżyć cache). Zrobisz to bardzo prosto, wciskając na raz dwa przyciski na klawiaturze:
– na Windows: ctrl + F5
– na Mac/Apple: command + R

Jeśli powyższe działania nie podziałały skontaktuj się z nami najlepiej przesyłając zrzut/zdjęcie ekranu: placzabaw@teddyeddie.pl .

Aplikacja Teddy Eddie Plac Zabaw zawiesiła się.

Czasem aplikacja może się zawiesić. W takim przypadku należy ją zamknąć, ale nie tylko przez przejście do głównego ekranu i ponowne otwarcie, ale również z działania w tle.

Jak to zrobić na iOS: https://support.apple.com/pl-pl/HT201330

Jak to zrobić na Androidzie: zależy od urządzenia z jakiego korzystasz. Na każdym urządzeniu należy wywołać menu ostatnich aplikacji (najczęściej przez kliknięcie kwadratowego przycisku funkcyjnego na dole ekranu, lub poprzez szybkie przesunięcie ekranu), następnie przesuwając wyświetlone aplikacje w górę i w dół odnaleźć Plac Zabaw i szybkim ruchem „wyrzucić” go poza ekran w prawo lub w lewo.
Można również przejść do Ustawień, następnie do Aplikacji, znaleźć Teddy Eddie Plac Zabaw i wybrać „Wymuś Zamknięcie”.

Aktywny jest tylko jeden Unit/Działa tylko kilka gier.

Oznacza to, że użytkownik jest wylogowany i znajduje się w trybie gościa.

Aby zalogować się ponownie, należy się wylogować korzystając z czerwonego przycisku z lewej strony na ekranie z wyborem rozdziałów i zalogować ponownie na tegoroczne dane.

 

Nie mam kodu/pinu do zalogowania się.

Prosimy o kontakt ze szkołą do której dziecko uczęszcza na zajęcia Teddy Eddie – dostęp powinien zostać przyznany do około 3 tygodni od rozpoczęcia zajęć, oczywiście pod warunkiem dopełnienia formalności (umowa, wpłata itp.). Szkoła przyznaje dostęp do Placu Zabaw przez podanie do systemu Państwa maila i wysłanie na niego zaproszenia.

Jeśli jednak dostęp nadal nie zostanie przyznany prosimy o informację na temat nazwy szkoły i miasta, w którym dziecko uczęszcza na zajęcia na placzabaw@teddyeddie.pl.

 

 

 

Zgubiony PIN/kod

Nie ma problemu 🙂 Wystarczy poprosić nas (placzabaw@teddyeddie.pl, podając mail używany do logowania) lub w szkole, do której dziecko uczęszcza na zajęcia Teddy Eddie, o ponowne przesłanie zaproszenia z danymi do logowania. Namiary na szkołę można znaleźć na umowie lub na naszej stronie: http://edubears-old.test/lokalizacje/

 

 

 

Na moim iPhone nie ma głosu.

Prosimy upewnić się, czy na pewno dźwięk jest włączony w urządzeniu – przede wszystkim czy suwak z boku urządzenia jest odblokowany (nie widać pomarańczowego paska) oraz czy w centrum sterowania jest włączony dźwięk (trzeba zjechać palcem w dół od prawego górnego rogu ekranu i sprawdzić, czy ikona dzwonka nie jest przekreślona). Najlepiej postąpić zgodnie z krokami z pomocy Apple: https://support.apple.com/pl-pl/HT203794

Jeśli dźwięk na pewno jest włączony (wszystkie kroki z załączonego linku zostały wykonane) prosimy o kontakt ma placzabaw@teddyeddie.pl  i podanie informacji: czy aplikacje/gry inne niż Plac Zabaw odtwarzają dźwięk normalnie w tym samym czasie? Czy korzystają Państwo z aplikacji czy z przeglądarki?  Czy dźwięku nie ma w całym Placu Zabaw czy tylko w jakiejś jednej wybranej grze?

Mam pytanie odnośnie umowy/opłat/planu/odwołania zajęć itp.

Prosimy o zgłoszenie się z tą sprawą do szkoły, do której dziecko uczęszcza na zajęcia.
Namiary na szkołę znaleźć można na umowie lub na naszej stronie: http://edubears-old.test/lokalizacje/

Jako licencjodawca i producent aplikacji chętnie pomożemy np. z technicznymi problemami dotyczącymi aplikacji.