Za co rodzice doceniają metodę Teddy Eddie?
Swoją przygodę z Teddy Eddie Maciuś rozpoczął w wieku 3,5 roku. Obecnie ukończył poziom School i ma bogaty zasób słownictwa, którym spontanicznie się posługuje. Czytanie globalne, które wprowadzane było już od poziomu ABC, zdecydowanie pomogło mu w opanowaniu czytania również w języku polskim.
Justynka rozpoczęła zabawę z angielskim na poziomie School. Miś Superhero bardzo motywował ją do nauki. Strzałem w 10 jest Plac Zabaw, gdzie poprzez gry córka powtarza materiał, nawet nie wiedząc o tym. Dla mnie ważne są 2-minutówki na koniec zajęć, dzięki nim mogę usłyszeć o tym, co działo się na lekcjach (córka mówi tylko, że było świetnie). Justynka dopytuje o kontynuację, co jest bardzo dobrym znakiem!
Moja córeczka bardzo szybko „załapała” język angielski, mimo że miała 2,5 roku, kiedy zaczęła do Was chodzić. Uważam, że potrafi bardzo dużo. W domu mówi po polsku, ale wplata słowa z języka angielskiego, na przykład: „mam ubraną bluzkę pink” czy „dziadek ubiera sock”. Mała chętnie się uczy angielskiego, lubi słuchać nagrań z kursu. Jestem bardzo zadowolona i dziękuję bardzo!
Bezpośredni kontakt z lektorem, widoczne postępy w posługiwaniu się językiem angielskim, możliwość obserwacji prowadzonych zajęć (zajęcia otwarte), zainteresowanie córek lekcjami – pytają o kolejne.
Stały kontakt lektor-rodzice, świetny kontakt lektora z dziećmi, prowadzenie zajęć w bardzo interesujący dzieci sposób, fakt, że syn, wbrew oczekiwaniom, sporo materiału „wchłonął” : )
Radość, z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka (na przykład powiedziała kiedyś do swojej cioci w czerni: „jesteś black!”).
Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem.
Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestem zadowolony z prowadzenia zajęć.
Klara chętnie uczęszcza na zajęcia i aktywnie w nich uczestniczy. Widzę rezultaty w domu. Nie muszę poświęcać wiele czasu na nauczanie angielskiego w domu – przychodzi jej to z łatwością.
Ambasadorem metody jest dr Grzegorz Śpiewak
bezsprzeczny autorytet w dziedzinie nauczania języków obcych. Jako autorki metody Teddy Eddie jesteśmy dumne, że dr Śpiewak docenił naszą pracę i podziela nasze poglądy w dziedzinie nauczania najmłodszych.
Teddy Eddie to unikalna na polskim i europejskim rynku edukacyjnym koncepcja w nauczaniu języka angielskiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Wśród konkurencyjnych rozwiązań metodę Teddy Eddie wyróżnia spójna koncepcja, integrująca w niesztampowy sposób elementy szeregu metod klasycznych i dostosowująca je do realiów nauczania małych dzieci. Ten mądry, programowy eklektyzm, poparty wieloletnimi doświadczeniami autorek, to gwarancja sukcesu dydaktycznego. Polecam!
Autor serii przewodników
'Angielski dla rodziców’, opartej na jego autorskiej koncepcji metodycznej deDOMO
Kluczowy trener
i naczelny doradca ds. metodyki nauczania polskiej filii wydawnictwa Macmillan Education, powszechnie uznawany za jednego z najbardziej charyzmatycznych mówców w branży
Członek wielu organizacji profesjonalnych
w tym przede wszystkim IATEFL Poland – Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Angielskiego w Polsce, w której pełnił funkcję vice-prezesa i prezesa, a obecnie zasiada w Komitecie Honorowym
Założyciel i prezes
DOS-Teacher Training Solutions, niezależnego centrum doskonalenia nauczycieli języków obcych
Wykładowca i adiunkt
w Instytucie Anglistyki Uniwersytetu Warszawskiego z 19-letnim stażem, obecnie związany z prestiżową nowojorską uczelnią The New School
Ambasador
od 2013 roku ambasador marki oraz konsultant metodyczny programu Teddy Eddie