DLA WŁAŚCICIELI / MANAGERÓW

DZIEŃ 1 - SOBOTA 07.04.2018
12:45 – 13:45
DAWID BAŁUTOWSKI: Dobre relacje to dobra komunikacja. Jak budować dialog z pracownikiem?

Wszystko co robimy w relacji z drugą osobą bazuje na komunikacji. Kompetencje komunikacyjne to najważniejsza umiejętność, jakiej uczymy się w życiu i nieustannie znajdują się na szczytach wszelkich zestawień najważniejszych kompetencji menadżerskich.

W trakcie swojego wystąpienia pokażę jak trudno nam w pełni zrozumieć drugą osobę i jak często to co wypowiadamy albo słyszymy rozmija się z prawdziwą intencją komunikatu. Bazując na koncepcji F.S. Von Thuna przedstawię cztery płaszczyzny na których rozgrywa się każdy komunikat. Zrozumiecie skąd bierze się tak wiele nieporozumień w komunikacji, dlaczego często słyszymy to, co chcemy słyszeć i z jakiego powodu z jednymi rozmówcami jest nam bardziej po drodze niż z innymi.

Nauczycie się jak mówić do swoich pracowników, żeby budować z nimi dobre relacje nawet w trudnych sytuacjach. I jak słuchać, żeby rzeczywiście usłyszeć.

14:15 – 15:15
PAWEŁ MARKIEWICZ I KAROL WĄTROBIŃSKI: Czego nie mogą i za co odpowiadają szkoły językowe?

Prowadzenie szkoły językowej wiąże się z szeregiem problemów prawnych. W związku z tym, że usługi są świadczone na rzecz dzieci, szkoły powinny podchodzić ze szczególną ostrożnością do swojej działalności.

Pierwszym krokiem powinno być zawarcie odpowiedniej umowy z rodzicami. Prowadzący wyjaśnią czy taka umowa powinna być zawarta w formie pisemnej, w jaki sposób może dojść do jej rozwiązania i jaka jest odpowiedzialność szkoły z tytułu jej niewykonania lub niewłaściwego wykonania. W umowie takiej powinny zostać uregulowane także kwestie związane z możliwością nagrywania zajęć, czy wreszcie możliwością przesyłania przez szkołę newsletter’a rodzicom i dzieciom.

W ramach sesji prowadzący szczególną uwagę poświęcą szeroko dyskutowanej i budzącej kontrowersje kwestii odpowiedzialności szkoły za dziecko w czasie zajęć ale także poza nimi.

15:30 – 16:30

 

DIANA KUBICA: Grządki na lata. O budowaniu oferty, tak aby osiągnąć wieloletnie kontynuacje oraz o wpływie celów i egzaminów na utrzymanie klientów.

Prowadząc szkołę angielskiego co roku pochylam się na kształtem naszych kursów, systemem zaliczeń i nad efektami zarówno nauczania jak i tymi bardziej biznesowymi. Okazuje się, że dobry standard lekcji, a nawet całego kursu to jeszcze nie wszystko. Że trzeba czegoś więcej, żeby zachować klientów na dłuuugie lata. A mamy potencjał! Jeśli dzieci zaczynają naukę od metody Teddy Eddie, to przy dobrze zadbanych i pielęgnowanych grządkach kursowych zostaną z nami nawet kilkanaście lat! Od dawna wiadomo, że pozyskanie nowego klienta jest na ogół do siedmiu razy droższe od utrzymania obecnego. Niestety, urządzenie wieloletnich grządek wcale nie jest łatwe, tym bardziej, że weryfikacja każdej próby trwa lata, a nie tygodnie czy nie miesiące!

Ja moje grządki urządzałam długo i ostatecznie oparłam się na:

– idei, że uczniowie rozpoczynają w mojej szkole naukę w wieku przedszkolnym metodą Teddy Eddie, a kończą egzaminem Cambridge English: First (FCE) lub Advanced (CAE)

– programie nauczania, który umożliwia zrealizowanie wyżej wymienionej idei

– zobrazowaniu ścieżki nauczania uczniom i rodzicom (czyli wszystkim klientom) oraz lektorom

– ustaleniu precyzyjnego systemu zaliczeń i ocen

– wprowadzeniu kultury egzaminacyjnej jako UCO (unikalnej cechy oferty)

Podczas naszego spotkania wskażę, co pomaga, a co przeszkadza w utrzymaniu kontynuacji w szkole językowej. Porozmawiamy także o tym, jak budować wizerunek firmy zgodny z założonym klientem docelowym. Zwróćmy bowiem uwagę, że prowadząc kursy dla dzieci ze słodkim misiem, jakim jest nasz Teddy Eddie, trudno jest nam wzbudzić wizerunkiem euforię u nastolatków czy dorosłych.

16:45 – 18:15

 

SYNERGY SPOT:

Synergy Spot to sesja podczas której mamy nadzieję stworzyć pole do wymiany myśli i pomysłów, również biznesowych oraz zainspirować Was do nowych działań i poszerzania swojej oferty. To moment podczas konferencji, kiedy synergia zawiśnie w powietrzu! Kogo i z czym zobaczymy:

  1. Na początku wystąpią właścicielki Akredytowanych Centrów Teddy Eddie, które w roku szkolnym 2017/18 odnotowały największy przyrost kursantów – podzielą się swoimi doświadczeniami i pomysłami, obiecały zdradzić nam jak to zrobiły. 
  1. Grzegorz Śpiewak przedstawi swój najnowszy program DoDoTOK  – dwujęzyczność dla małych i dużych w przedszkolu:

 Czy współpracujesz z ambitnymi przedszkolami, które oprócz programu Teddy Eddie chcą więcej? Czy niektóre z Twoich przedszkoli partnerskich nalegają na angielski 5 razy w tygodniu? Jeśli tak, to mamy rozwiązanie!

DoDoTOK to nowatorska koncepcja, oparta na metodzie deDOMO, tym razem zaadaptowana do realiów i rytmu dnia polskiego przedszkola. Opracowaliśmy unikalne, autorskie materiały do wykorzystania przez cały dzień, w uzupełnieniu zajęć, prowadzonych przez anglistę metodą Teddy Eddie. Nasz patent to kompleksowe, systematyczne wsparcie dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, tak aby stopniowo wplatali coraz więcej angielskiego w tok całodziennych zajęć i czynności. Angielski w jadalni, angielski w łazience, angielski w szatni, angielski przy stoliczku i na dywanie… Typowe, codzienne sytuacje, realne potrzeby, coraz bardziej spontaniczne reakcje. 

  1. Magdalena Blochowska – Manager Centrum Egzaminacyjnego Cambridge – opowie o tym, że jest gotowa… poprowadzić Was za rękę:

 Zaciekawił Cię temat egzaminów Cambridge English? Myślisz o wprowadzeniu ich w swojej szkole? Chciałbyś na swoich materiałach reklamowych zobaczyć logo Autoryzowanego Centrum Egzaminacyjnego Cambridge English? Może już zacząłeś coś robić w tym kierunku, ale przeraził Cię ogrom zawiłości, informacji i procedur? Wobec tego ta sesja jest dla Ciebie! Pozwól wziąć się za rękę i dać poprowadzić przez cały proces, a przy okazji doświadczyć królewskiej obsługi w naszym Centrum Egzaminacyjnym. 

  1. Magdalena Duchnik, jedna z współautorek metody Teddy Eddie, prowadząca szkoły językowe od 2000 roku i obozy językowo – rekreacyjne od 2003 roku, opowie jak bezpiecznie możecie poszerzyć swoją ofertę: 

Masz szkołę językową i zależy Ci na lojalnych, wieloletnich klientach? Prowadzisz kursy i nie masz już czasu na nic innego, a nie masz oferty związanej z wyjazdami językowymi? A może obawiasz się, ze Twoi klienci będą szukać u konkurencyjnych szkół tego, czego Ty nie oferujesz? Z drugiej strony, czy nie istnieje ryzyko, że Twoi lektorzy poszukają zatrudnienia u innego pracodawcy w czasie wakacji, kiedy nie masz dla nich wystarczającej liczby godzin? A może masz lektorów na etatach i w czasie wakacji musisz do ich wynagrodzenia dopłacać?

Jeśli odpowiedź na przynajmniej część z tych pytań brzmi „tak” zapraszamy na prezentację oferty współpracy związanej z turystyką dla dzieci i młodzieży.

  1. Anetta Grzanek i Witold Buraczyński reprezentują Superminds Academy sp. z o.o i przedstawią swój nowy program oraz warunki partnerstwa.

Akademia Superminds to miejsce, w którym każde dziecko ma szanse osiągnąć genialne umiejętności, niezależnie od wieku, predyspozycji oraz trudności w uczeniu się. Podczas jednych zajęć realizujemy moduł NEUROMATEMATYKI, czyli umiejętności bardzo szybkiego liczenia, bardzo dużych cyfr w pamięci, języka obcego w żywej komunikacji oraz kompetencji BIZNESOWYCH, takich jak budowa planów strategicznych, zarządzanie zespołem, zarządzanie czasem i finansami. Jest to bardzo innowacyjne i nowoczesne podejście do edukacji, którego celem jest nabycie przez dzieci kompetencji przyszłości aby mogły swobodnie funkcjonować w przyszłym, bardzo mocno technologicznym świecie. Szukamy 2-3 partnerów, którzy zgodzą się przetestować model franczyzy w swoich placówkach bez kosztów licencyjnych.

6. Dorota Nieto-Kuczyńska – właścicielka Centrum Języka Hiszpańskiego i Kultury Iberoamerykańskiej El UNIVERSO

Prowadzisz szkołę języka angielskiego, ale chciałbyś poszerzyć ofertę i od pewnego czasu myślisz o wprowadzeniu hiszpańskiego? Chciałbyś mieć produkt, który wyróżni Cię spośród wielu innych szkół, być może też takich które specjalizują się w nauczaniu hiszpańskiego? Wśród Twoich klientów są mali uczniowie, nawet tacy, którzy jeszcze nie potrafią pisać? A może chodzą do szkoły,  a Ty nie wiesz co mógłbyś im zaproponować? Jeśli zadajesz sobie te pytania i chciałbyś mieć interesujący produkt skierowany do tak zdefiniowanej grupy docelowej – zapraszamy na krótką prezentację.

Colorín Colorado -español, robots y teclado  to propozycja dla nauczycieli, którzy cenią metodę naturalną w nauczaniu języka obcego. Starają się „zanurzyć” ucznia w język. Atutami prezentowanej metody są: ciekawa i nietuzinkowa szata graficzna, niecodzienni bohaterowie – roboty, które wraz z głównym bohaterem przeżywają różne przygody; zastosowana w podręczniku zasada spirali, która sprzyja ciągłemu powtarzaniu przerobionego materiału; komiksy, które dzieci uwielbiają; elementy storytellingu, dzięki czemu dzieci zapamiętują całe zdania. A dodatkowo dostęp do fantastycznej platformy multimedialnej, która zachęca do kontynuowania nauki w domu. Wsparcie dla nauczycieli/szkoły w postaci scenariuszy lekcji na cały poziom oraz zestawu flashcards, które uatrakcyjniają każdą lekcję. Zapraszamy do zapoznania się z metodą na www.colorincolorado.pl

7.  Diana Kubica i Ola Komada to jak wiecie dość zajęte osoby. Oprócz pisania nowych metod nauczania, planowania i koordynowania rozwoju marek Edu Bears, zarządzania szkołami językowymi i uczenia, robią setki innych fascynujących rzeczy. Każdego dnia. Regularnie namawiane do szerszego podzielenia się doświadczeniami jakie nagromadziły oraz narzędziami jakie stworzyły przez kilkanaście lat intensywnej pracy mówią: NIE MAMY CZASU!

A raczej mówiły….Bo teraz… trzymajcie się krzeseł… nadchodzi OLDi SQUAD!!!

Pewnie okoliczności sprawiły bowiem, że zdecydowały się przygotować ofertę luksusowych warsztatów dla bardzo limitowanej grupy uczestników, w dosłownie kilku wąskich terminach i do tego… możliwe, że niemal bez opłat.

Zaraz, serio?!

Hell, yeah!    Szczegóły podczas Synergy Spot!

DLA LEKTORÓW / METODYKÓW

DZIEŃ 1 - SOBOTA 07.04.2018
12:45 – 13:45
ALDONA SEREWA: Dyscyplina i komunikacja na zajęciach z kilkulatkiem. Dlaczego to takie trudne i co można zrobić?

Oto odwieczny lęk lektora pracującego z kilkulatkami: Czy ja sobie z nimi poradzę? Czy dam radę utrzymać dyscyplinę? Podczas tej sesji pokażę, że nie o dyscyplinę tu chodzi, a o relację. Przyjrzymy się fazom rozwoju kilkulatka, zanalizujemy kilka typowych, trudnych dla nauczyciela sytuacji i sprawdzimy kilka technik komunikacji, które umożliwiają nawiązanie kontaktu z dzieckiem w sytuacjach kryzysowych, pomagają pielęgnować relację z dzieckiem i rozwijają jego niezależność, pewność siebie i szacunek do siebie i innych.

14:15 – 15:15
EWELINA DAGIEL – SURMAŃSKA: Presentation, Practice and Revision – czyli o co tak naprawdę chodzi w przyswajaniu i pogłębianiu kompetencji językowych metodą Teddy Eddie?

Proces pogłębiania kompetencji językowych można porównać do nauki pływania. Czego nauczy się niepotrafiące pływać dziecko wrzucone na głęboką wodę?  Podobny efekt uzyskamy jeśli dobremu pływakowi zaproponujemy proste zabawy wprowadzające do nauki pływania. Jak zatem sprawić, aby proces nauczania był efektywny, a w miarę uzyskiwania nowych umiejętności poszerzała się strefa najbliższego rozwoju /ZPD/ i obejmowała coraz to nowsze i trudniejsze zadania? Odpowiedzi na to i podobne pytania poszukamy wspólnie podczas tej sesji. Porozmawiamy także o planowaniu procesu nauczania ukierunkowanym na pogłębianie kompetencji językowych z uwzględnieniem zabaw i ćwiczeń na różnych etapach pracy metodą Teddy Eddie, a w szczególności gotowych rozwiązań i narzędzi, które się w niej zawierają.

15:30 – 16:30

 

OLA KOMADA: Spuść dzieci z łańcucha! Jak poskromić swoje lektorskie obsesje kontrolowania grupy?

Od paru lat obserwuję taką drogę rozwoju lektora: najpierw lektorskie ABC, czyli ujarzmienie grupy, pokonanie problemów dyscyplinarnych, wprowadzenie procedur i nawyków. Kiedy lektor ma to już za sobą i grupa prowadzi się dobrze, widać postępy, lekcje biegną jak marzenie, a dzieci zaczynają „wymiatać” to nagle rozwój grupy zaczyna się utrzymywać na podobnym poziomie. O widoczny postęp językowy trudniej, mimo że uczniowie poznają przecież nowe słownictwo, struktury i koncepty gramatyczne. Jakoś nie potrafimy przedrzeć się z nimi do prawdziwej komunikacji i naturalności albo idzie to bardzo powoli i nierówno. Dlaczego? Moja diagnoza to: mamy problem z oddaniem kontroli i przekazaniem władzy uczniom czyli po prostu… „spuszczeniem ich z łańcucha!”

Zapraszam na moją sesję, warto sprawdzić czy czasem to nie o Tobie mowa, a jeśli się okaże, że tak – to od razu zapewniam, że wyjdziesz z kilkoma gotowymi rozwiązaniami do wdrożenia od poniedziałku!

16:45 – 18:15

 

SYNERGY SPOT: moderator Bogna Śmieja – A Perfect Teddy Eddie Lesson

Co sprawia, że dana lekcja jest dobrze poprowadzona? Na co warto zwrócić uwagę, co podpatrzeć i  przenieść na swoje „podwórko”? W czasie tej sesji rozłożymy lekcję Teddy Eddie na „czynniki pierwsze” i będziemy odkrywać, co powoduje, że lekcja jest efektywnie przeprowadzona, dzieci są zainteresowane i aktywne, nie ma kłopotu z tzw. „dyscypliną”, a lektor nie jest wykończony. I co z tych rozwiązań możemy zastosować na naszych lekcjach. Sesja prowadzona w konwencji SYNERGY SPOT, bo „co dwie głowy, to nie jedna”, a kilkanaście czy kilkadziesiąt to nie dwie 😊 – każdy z nas zwróci pewnie uwagę na inne szczegóły, co będzie stanowić wartość dodaną.

DLA WŁAŚCICIELI / MANAGERÓW

DZIEŃ 2 - NIEDZIELA 08.04.2018
09:15 – 10:15
PAWEŁ MARKIEWICZ I KAROL WĄTROBIŃSKI:  Nie taki diabeł straszny ….. czyli o RODO.

Z końcem maja tego roku dojdzie do prawdziwej rewolucji w zasadach ochrony danych osobowych. Wtedy w życie wejdzie nowe unijne rozporządzenie, tzw. RODO. Nowe regulacje będą miały znaczenie dla wszystkich przedsiębiorców, którzy przetwarzają dane osobowe a więc także dla szkół językowych.

RODO wprowadza wiele nowych obowiązków i standardów dotyczących przetwarzania danych osobowych. Najbliższe tygodnie to czas, w którym szkoły językowe powinny dostosować swoją działalność do nowych przepisów. W tym celu powinny wdrożyć nowe procedury i rozwiązania.

Sesja poświęcona będzie praktycznym aspektom zmian, które nas czekają. Prowadzący wyjaśnią jak optymalnie przygotować się do stosowania nowych przepisów.

10:30 – 11:30
OLA KOMADA I EWELINA DAGIEL-SURMAŃSKA:  Trudne sprawy. Nie daj się zaskoczyć pytaniami klienta.

Jako byłe i obecne dyrektorki sieci szkół językowych mamy za sobą wiele lat rozmów z rodzicami – klientami kursów językowych. Nie zawsze są to rozmowy łatwe, a pytania proste i przyjemne, nie raz zdarzyło nam się gasić pożar czy zapobiegać awanturze. Oceniamy, że w 99% procentach nasze doświadczenie i nabyte umiejętności komunikacyjne pomagają osiągnąć kompromis i zachować obustronną satysfakcję. Najbardziej „popularne” pytania klientów spisałyśmy i zmierzymy się z nimi na Waszych oczach, a potem zachęcimy Was do przećwiczenia odpowiedzi i reakcji w bezpiecznej atmosferze jaka panuje na naszych konferencyjnych sesjach, pełnych przyjaznych i pomocnych osób.

Jeśli są jakieś pytania klientów z jakimi przyszło Ci się zmierzyć, a nie wyszło to według Ciebie za dobrze – podziel się mailowo na ola.komada@edubears.pl – postaramy się i ten kłopocik „rozpracować.”

11:45 – 12:45

 

PANEL DYSKUSYJNY: Jak przetrwać słabe miesiące w naszej branży –  OLA KOMADA – moderator 
13:00 – 14:00

 

KAROLINA SIBIELAK: Marketing w szkole językowej: trendy 2018 i praktyczne wskazówki

Marketing to działanie na ciągle zmieniającym się rynku. Aby zrozumieć zaawansowany marketing należy najpierw poznać jak się zmienił rynek w ostatnich latach. Facebook będzie dążył do wyzerowania zasięgów organicznych i wymuszenia inwestycji w reklamę. Netizeni rządzą w internecie, a pod naszym nosem powstało całkiem nowe Państwo. O tym co to oznacza dla przedsiębiorcy, jak interpretować trendy w marketingu i wdrożyć je w Twoim biznesie opowiem już wkrótce.

 

SESJA PLENARNA
14:20 – 15:20

 

 

PROF. UAM DR HAB. JACEK PYŻALSKI: Dobre relacje z uczniami – jak nie wpaść w sidła sloganu pedagogicznego?

Od jakiegoś czasu relacje w edukacji i mówienie o nich stało się bardzo modne. Wskazuje się, że dobra jakość relacji nauczyciela z uczniami to warunek podstawowy skuteczności wszystkich procesów edukacyjnych. Trudno się z tym nie zgodzić, jednak powtarzanie takiego stwierdzenia to jednie wierzchołek góry lodowej. Sytuacja zaczyna się komplikować, gdy zanurkujemy i spróbujemy przyjrzeć się tej części góry, która znajduje się pod powierzchnią wody. Od razu pojawi się szereg pytań bardzo ważnych dla refleksji pedagogicznej i codziennej praktyki. Wśród nich choćby takie, jak:

Co właściwie naprawdę znaczą dobre relacje?

Co może utrudnić lub uniemożliwić relacje i co z tymi przeszkodami robić?

Jaki są nasze osobiste ograniczenia w zakresie budowania relacji?

Jakie błędy w zakresie budowania relacji z uczniami możemy popełnić?

Na te i inne pytania spróbujemy poszukać odpowiedzi podczas spotkania.

DLA LEKTORÓW / METODYKÓW

DZIEŃ 2 - NIEDZIELA 08.04.2018
09:15 – 10:15
BOGNA ŚMIEJA: Co wspólnego ma zarządzanie grupą z drzewem, tangiem i szkołą Montessorii?

Czy zarządzania grupą można się nauczyć? Jestem przekonana, że tak. Przyjdź i posłuchaj mojej historii – pokażę Ci, jak przebyć drogę od momentu, gdy zapanowanie nad grupą po prostu Cię przeraża do sprawnego kierowania nią. Być może jesteś opiekunem metody i problem ten nie dotyczy Cię bezpośrednio, bo zawsze świetnie radziłaś/eś sobie w tym zakresie – masz jednak pod opieką lektorów, dla których ten obszar pracy lektorskiej jest wyzwaniem, a ty nie jesteś pewna/y, jak ich poprowadzić. W czasie tego warsztatu dowiesz się, jak to zrobić.

10:30 – 11:30
MAGDALENA SZUBER: Kurka i jej piórka – jak sprawić, aby gry zapewniały coś więcej niż sam fun?

W trakcie roku szkolnego nasi Misiowi pupile do perfekcji opanowują rutynki i elementy systemowe. Forma już dobrze znana, ale przydałoby się jeszcze poćwiczyć… Potrzebny “powiew świeżości”. Można nowa gra? Tylko jaka? Na sesji zaprezentuję kilka sprawdzonych gier i gadżetów, które każdy przedszkolak i uczeń pierwszych klas szkoły podstawowej zna.

Pokażę, jak można zaadoptować je na zajęciach i zmotywować naszych pupili do produkcji pięknych, pełnych zdań 🙂

11:45 – 12:45

 

DR GRZEGORZ ŚPIEWAK: How to Unwow the Wow. From (superficially) attractive to (really) effective teaching & learning.

What should foreign language teaching be about in the second decade of the 21st century? Shall we try above all else to please our learners, make sure they have constant fun in our classes, and strive to entertain them as much as we can …? Or is our task completely different at its very core: to set high standards of achievement and do our absolute best to help our students actually meet them?

As I hope is clear from the title of this session, I believe very firmly that it is the latter. This session is for those who dread the increasing pleasure to embrace all manner of tricks, gimmicks and attractive-looking apps – but perhaps do not dare say so out loud, for fear of appearing old fashioned and passe. I’ll argue that 21st century foreign language teaching can – and should – be built upon something else entirely: the teacher’s credibility, her understanding of how learning happens, a clear sense of direction, constructive feedback, and last but not least a healthy relationship with the learners. That’s where truly high impact lies.

Easier said than done? Come and let me share my experience in how this can actually be done behind your classroom doors.

13:00 – 14:00

 

MAGDALENA KANIA: Get away from your kids with a perfect ESCAPE plan!

My session is for those of you who want to learn how to combine fun with serious language learning.

In my session you will learn how to:

  • make students cooperate rather than compete
  • use students’ curiosity to enhance learning
  • incorporate language tasks based on the concept of ESCAPE ROOMs into your teaching
  • use the above mentioned tasks in different lesson stages.
SESJA PLENARNA
14:20 – 15:20

 

 

PROF. UAM DR HAB. JACEK PYŻALSKI: Dobre relacje z uczniami – jak nie wpaść w sidła sloganu pedagogicznego?

Od jakiegoś czasu relacje w edukacji i mówienie o nich stało się bardzo modne. Wskazuje się, że dobra jakość relacji nauczyciela z uczniami to warunek podstawowy skuteczności wszystkich procesów edukacyjnych. Trudno się z tym nie zgodzić, jednak powtarzanie takiego stwierdzenia to jednie wierzchołek góry lodowej. Sytuacja zaczyna się komplikować, gdy zanurkujemy i spróbujemy przyjrzeć się tej części góry, która znajduje się pod powierzchnią wody. Od razu pojawi się szereg pytań bardzo ważnych dla refleksji pedagogicznej i codziennej praktyki. Wśród nich choćby takie, jak:

Co właściwie naprawdę znaczą dobre relacje?

Co może utrudnić lub uniemożliwić relacje i co z tymi przeszkodami robić?

Jaki są nasze osobiste ograniczenia w zakresie budowania relacji?

Jakie błędy w zakresie budowania relacji z uczniami możemy popełnić?

Na te i inne pytania spróbujemy poszukać odpowiedzi podczas spotkania.