Firma poszukuje B2B Support Specialist do pracy w siedzibie w Zabrzu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę posprzedażową klientów, udzielanie wsparcia licencjobiorcom oraz odpowiednie rozliczanie sprzedaży towarów i usług. Wymagane są cechy takie jak skrupulatność, terminowość, systematyczność, zorganizowanie, umiejętność zarządzania czasem i zadaniami, biegła obsługa MS Office (szczególnie Excel), doświadczenie w obsłudze programów fakturujących i/lub magazynowych, znajomość podstaw zasad kadrowych oraz wykształcenie średnie lub wyższe.
Miejsce pracy:
Zabrze
Wymiar pracy:
Pełen etat
Cechują Cię: skrupulatność, terminowość, systematyczność i obowiązkowość
Jesteś osobą zorganizowaną, potrafiącą zarządzać swoim czasem i zadaniami
Biegle obsługujesz MS Office, w szczególności Excel
Pracowałeś na programie fakturującym i/lub magazynowym
Znasz podstawy zasad kadrowych
Lubisz i umiesz pracować z klientem lub chcesz się tego nauczyć
Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
Masz wykształcenie średnie lub wyższe
Podstawowa lub średnia znajomość języka angielskiego; poziom A1/A2 lub wyżej
Chęć integracji w firmowej kuchni
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy poprzez zapewnienie profesjonalnej opieki posprzedażowej dla klientów
Udzielania wsparcia naszym Licencjobiorców
Sporządzanie wymaganych raportów i rozliczeń wewnętrznych
Rozliczanie sprzedaży towarów i usług
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów z zewnętrznym biurem rachunkowym, a także współpracy na najwyższym poziomie
Stabilne zatrudnienie
Stałe godziny pracy, pracę w dni powszednie
Możliwość rozwoju zawodowego
Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
Sumiennego pracodawcę i możliwość uczenia się od ekspertów
Stanowisko w prężnie rozwijającej się firmie
Na co dzień – świetną atmosferę rozwijającego się zespołu oraz dużo pracy, dającej satysfakcję i wymierne wyniki