11 kwietnia 2025
Prowadzenie szkoły językowej dla dzieci to satysfakcjonujące zajęcie, które gwarantuje spore korzyści finansowe, o ile znajdziesz sposób na to, by przekonać rodziców i dzieci do swojej oferty. Sprawdź, jak pozyskać klientów do szkoły językowej i jak reagować na ich obiekcje, by wybrali naukę właśnie w Twojej szkole.
Pozyskanie klientów do szkoły językowej to wieloetapowy proces, w którego toku rodzice dowiadują się o Twojej ofercie i poznają jej szczegóły. Szczególnie ważnym momentem procesu sprzedaży kursu jest rozmowa z rodzicem. Jeśli odpowiednio ją poprowadzisz, uzyskasz deklarację zapisania dziecka na zajęcia. Niezależnie od tego, czy rozmowa sprzedażowa będzie miała charakter bezpośredniej interakcji, np. rozmowy po lekcji pokazowej, czy będzie to wymiana informacji pod postem na portalu społecznościowym, musisz sumiennie się do niej przygotować.
Aby wykreować okazję do dialogu, zorganizuj spotkanie z dziećmi i rodzicami: zjaw się w okolicznym przedszkolu przy okazji zebrania rodziców, zorganizuj lekcję pokazową czy webinar w sieci. Zaprezentuj swoją ofertę i podkreśl jej atuty, wykorzystując język korzyści i odwołując się do konkretnych potrzeb rodzica i dziecka. I najważniejsze: przygotuj właściwe reakcje na wątpliwości i zastrzeżenia rodziców, by dzięki nim sfinalizować sprzedaż. Warto takie przygotowanie rozpocząć od stworzenia listy obiekcji, z którymi właściciel szkoły językowej dla dzieci spotyka się najczęściej.
Pozyskanie klienta do szkoły językowej w znacznym stopniu zależy od umiejętnego poprowadzenia dialogu z rodzicem wybierającym kurs angielskiego dla dziecka. W czasie rozmowy sprzedażowej powinieneś dążyć do tego, by rodzic ujawnił swoje wątpliwości, obiekcje, obawy. Tylko, kiedy zidentyfikujesz faktyczne przyczyny budowanej przez rodzica bariery zakupowej, uda Ci się go przekonać do wykupienia kursu.
Jako prowadzący szkołę językową dla dzieci przygotuj się m.in. na:
Pamiętaj, że wątpliwości klienta to dla Ciebie dobry sygnał – ich obecność oznacza nie tylko obawy, ale też zainteresowanie rodzica ofertą. Co więcej, zbijanie obiekcji możesz wykorzystać, by ponownie podkreślić wartość i zalety Twojej propozycji. Skorzystaj z tej szansy!
Obiekcje niemal zawsze towarzyszą sprzedaży i na różnych jej etapach musisz umieć je pokonać lub spożytkować. Jako doświadczona firma możemy Cię zapewnić, że jedną z najskuteczniejszych strategii na pozyskiwanie klientów do szkoły językowej jest podjęcie współpracy licencyjnej z silną, rozpoznawalną i cenioną marką, jaką jest Teddy Eddie. Założenie szkoły językowej na licencji zapewni Ci liczne profity związane z marketingiem i promocją Twojej oferty (więcej piszemy o tym tutaj), ale też na starcie zneutralizuje większość obiekcji Twoich przyszłych klientów. Metoda Teddy Eddie ma potwierdzoną wartość dydaktyczną, a licencja zagwarantuje Ci możliwość korzystania ze sprawdzonych rozwiązań organizacyjnych i edukacyjnych, np. podręczników, aplikacji itp. Dzięki licencji łatwo pokonasz obiekcje dotyczące wartości dydaktycznej kursu, metody nauczania, jej skuteczności czy kontynuacji nauki. Dostarczymy Ci też szczegółowe rozwiązania ułatwiające komunikację z rodzicami (w tym te, które dotyczą obiekcji i obaw klientów) oraz dedykowane rodzicom materiały informacyjne i promocyjne.
Poniżej znajdziesz krótką ściągawkę zawierającą sformułowania przydatne przy pokonywaniu obiekcji ujawnianych przy zakupie kursu dla najmłodszych dzieci. Skorzystaj z nich, przygotowując się do rozmowy ze swoimi klientami. Pamiętaj, by przysłuchiwać się wątpliwościom opiekunów i zadawać pytania, które je ujawnią. Staraj się tonować emocje, podkreślaj swoje zrozumienie, a swoją argumentacją spróbuj zbijać obiekcje, nim zostaną one sformułowane przez rodzica.
Tak, można znaleźć tańsze oferty, ale w tym wypadku cena w 100% wynika z wartości i jakości kursu. Metoda, którą pracujemy, zapewnia doskonałe rezultaty…;
W cenie kursu zapewniamy dodatkowo całoroczny dostęp do aplikacji edukacyjnej i materiałów, które można wykorzystać do nauki w domu;
Zapewniamy możliwość rezygnacji z kursu jeszcze przez 2 tygodnie, ale nie gwarantujemy, że za tydzień będą jeszcze wolne miejsca itp.
Rozumiem Pani obawy, ale mamy doświadczenie z taką grupą wiekową, a sukcesy naszych kursantów nie pozostawiają wątpliwości, że wcześnie rozpoczęta nauka angielskiego daje dzieciom przewagę nad rówieśnikami…;
Dzieci w tym wieku uczą się najszybciej i to bez wysiłku, a do tego kurs pozwoli im lepiej rozwijać się na różnych płaszczyznach emocjonalnej, społecznej itp.
Oczywiście. To ważna decyzja, dlatego warto dobrze rozważyć wszystkie korzyści. Nasz kurs zapewnia nie tylko wysoką skuteczność i jest bardzo lubiany przez dzieci, ale też pozwala na płynną kontynuację nauki…;
Co konkretnie budzi Pani wątpliwość? Co mogę teraz dopowiedzieć? Kurs jest bardzo popularny i jutro czy pojutrze możemy nie mieć już wolnych miejsc w tej grupie.