Blog dla lektorów

Czy lekcje online lub lekcje hybrydowe są efektywne?

Czy lekcje online lub lekcje hybrydowe są efektywne?

Dla każdego lektora pracującego z dziećmi metodami Edu Bears (i nie tylko) w ostatnim roku najważniejsze wydaje się hasło „utrzymanie ciągłości zajęć”, czyli kontynuacja nauki w formie lekcji online, zajęć hybrydowych, streamingu czy za pomocą różnego rodzaju...

czytaj dalej
Wymowa od nowa – czyli: dość wymówek

Wymowa od nowa – czyli: dość wymówek

Powiedzmy szczerze i bez ogródek, że chyba żaden inny aspekt nauczania nie obfituje w tyle wymówek, co wymowa właśnie. Należy przy tym podkreślić, że określenie „wymówka” w zestawieniu z wyrazem „wymowa” to nie jedynie gra słów, lecz chęć sprowokowania wśród...

czytaj dalej
6 pomysłów na lekcje języka angielskiego w plenerze

6 pomysłów na lekcje języka angielskiego w plenerze

Po długiej, ciemnej zimie nagle przyszła… wiosna? Trudno powiedzieć, czy nie od razu lato, bo trzy tygodnie temu szłam jeszcze do pracy w puchowej kurtce pośród padającego śniegu, a wczoraj pobiegłam z gołymi nogami w lekkiej sukience. Tak czy inaczej, pogoda...

czytaj dalej
O krzywej zapominania i głębokości przetwarzania informacji

O krzywej zapominania i głębokości przetwarzania informacji

Ręka do góry komu chociaż raz zdarzyło się zapamiętać 90% wysłuchanego wykładu albo chociaż 70% wiadomości prezentowanych podczas wybranych przez nas, interesujących nota bene, warsztatów. Śmiało! Nikt, naprawdę? Brak zgłaszających się nie jest zaskakujący. To, co już...

czytaj dalej
Neurodydaktyka na latającym dywanie cz.2

Neurodydaktyka na latającym dywanie cz.2

1. Mózg i psotny Miś – część II   Mam nadzieję, że nie macie dość, a wręcz przeciwnie – chociaż w części podzielacie moją fascynację mózgiem i przyjazną mu edukacją językową. Tak więc, po krótkiej przerwie wracamy do naszego pasjonującego tematu o efektywnej symbiozie...

czytaj dalej

Chcesz wiedzieć więcej?